Stik s strankami

Če boste svoje stranke redno obveščali o novostih, je velika možnost, da bodo tako naročile več vaših izdelkov in storitev – logika za tem je povsem preprosta, kajne? Za redno obveščanje pa najlažje in najbolj stroškovno učinkovito poskrbite prav z email marketingom, ki vam omogoča konstantno komunikacijo z vsemi, ki so vam zaupali svoj e-poštni naslov.

Če boste pripravljali in pošiljali zabavne, zanimive newsletterje s privlačnimi vsebinami in kakovostnimi fotografijami, jih bodo ljudje z veseljem brali ter se posledično navdušili nad vašimi izdelki in storitvami. Če vam uspe, da bodo ljudje navdušeno pričakovali vaša sporočila, ste na odlični poti do vrhunskih prodajnih rezultatov.

V nasprotju s številnimi drugimi oblikami marketinga e-mail marketing omogoča dvosmerno komunikacijo, kar bi vsekakor morali izkoristiti. V sporočilu torej zastavite vprašanje, prosite bralce za povratne informacije ali pa ponudite kakšno ugodnost v zameno za njihove ideje. Vsak odziv, ki ga boste dobili, vam bo pomagal vzpostaviti boljše, tesnejše odnose z vašimi strankami.

Newsletter, ki ga boste poslali, lahko učinkovito poveča število obiskov vaše spletne strani, saj bodo prejemniki ob vsakem kliku na povezavo v sporočilu pristali na eni od podstrani. Če jim boste tam ponudili še kaj zanimivega, bodo na strani morda ostali dlje časa – in se nanjo tudi večkrat vračali kar vodi v povečanje prodaje in izgradnjo blagovne znamke.

Scroll to Top