Statistika

Kako dobro je uspela vaša kampanja, lahko ugotovite le, če merite odziv prejemnikov. Informacije, kateri prejemniki so odprli vašo e-pošto in na katere povezave je posamezen prejemnik kliknil oz. celo kako dolgo se je zadržal na vaši spletni strani, bodo bistveno pripomogle k boljšemu razumevanju in identificiranju interesov vsake vaše stranke ter k boljšemu prodajnemu nagovoru vsake stranke posebej.

Ena izmed glavnih prednosti email marketinga je ta, da lahko nazorno spremljate vpletenost vaših prejemnikov. Tako lahko za vsak poslan newsletter pregledate, kateri prejemnik je sporočilo odprl, kliknil na povezavo ali se odjavil od prejemanja vaših novic.

Statistika je tako razdeljena na 5 sklopov:

  • Statistika prejemnikov
  • Statistika klikov emaila
  • Statistika klikov na povezave v emailu
  • Statistika opravljenega nakupa na podlagi emailinga
  • Merjenje finančne uspešnosti
Scroll to Top