Avtomatizacija

Pravkar ste na booking.com iskali namestitev v vašem najljubšem kraju in stran zapustili. Takoj za tem ste prejeli email s predlogi za namestitve, na Facebooku pa se vam je začel prikazovati oglas z namestitvami, ki ste si jih ogledali. To je le en del marketinške avtomatizacije, ki jo lahko v vašem podjetju uvedete tudi vi!

Z avtomatizacijo emailinga dosežete maksimalni učinek v prodaji z minimalno truda z zelo sprejemljivim stroškom. Vsaka stranka, ki je obiskala vašo spletno stran samo enkrat brez da bi opravila nakup je stranka, ki je verjetno izgubljena v kolikor je sami ne boste kontaktirali. Stranko, ki nakupa ni opravila in je ostala v košarici, lahko avtomatsko kontaktiramo s prilagojenim emailom in jo privabimo mogoče s kakim popustom nazaj da nakup zaključi.

Z avtomatizacijo med drugim dosežete tudi to, da ne ponudite vsem strankam popust ampak samo tistim, ki rabijo to motivacijo za zaključek nakupa.

Več o koristih avtomatizacije in email marketinga si preberite tukaj!

Scroll to Top