10 dejstev glede email marketinga

Kadar ustanavljamo svoje podjetje in imamo omejena sredstva, želimo zagotovitev, da ne zapravljamo svojega dragocenega časa in denarja v nepotrebne in neučinkovite namene. Kar se tiče oglaševanja, si ne smete privoščiti, da pozabite na oglaševanje preko e-maila.

Zakaj bi se ob vseh drugih načinih vzpostavitve kontaktov s potencialnimi poslovnimi partnerji, zanašali prav na e-mail oglaševanje? Je takšen način oglaševanja dovolj učinkovit?

Oglaševanje preko e-maila lahko naredi veliko več kot samo dostavi sporočila v nabiralnik. Veliko se govori o e-mail oglaševanju in njegovih prednostih, ampak kaj nam pove statistika?

Poglejmo si kaj e-mail oglaševanje sploh je in katerih 10 najpomembnejših e-mail oglaševalskih statistik morate poznati.

Kaj je e-mail oglaševanje?

V osnovi  je to uporaba e-mailov za predstavitev produktov ali storitev, vendar še zdaleč  ni omejeno samo na to. Lahko ga uporabite za razvoj razmerij s trenutnimi strankami in da vzpostavite stik s potencialnimi strankami.

Omogoča podjetjem, da so njihove stranke obveščene, ter da se sporočila primerno priredijo. Razmišljajte o e-mail oglaševanju kot o eni najbolje cenovno-uspešnih in pretvorbeno-bogatih oblik digitalnega oglaševanja dandanes. Je prodorno, prepričljivo in prinaša spletnim trgovinam odlične rezultate.

Tukaj imamo seznam zanimivih e-mail oglaševalskih statistik, ki vam bodo pokazale kako dragoceno je oglaševanje s pomočjo e-maila.

1. Razširjenost uporabe e-maila

E-mail se je razvil iz preprostih sporočil med akademiki v globalnem načinu komunikacije. V letu 2019, je skupno število uporabnikov znašalo 3,9 milijarde (Statista, 2020). Ta številka naj bi narasla na 4,3 milijarde uporabnikov v letu 2023 (Statista, 2020), kar je polovica svetovne populacije. Statistika nazorno kaže, da je to priložnost, ki je ne smete zamuditi.

Vaše stranke uporabljajo e-mail in tudi vi bi ga  morali. Ne glede na velikost in uspešnost vašega podjetja, imate moč doseči ljudi 24 ur na dan in 365 dni na leto. Prednost e-mail oglaševanja je v prvi vrsti vsekakor zmanjšanje vložka času in truda, pomaga pa vam lahko tudi pri sestavi oglaševalske kampanije in vas na ta način bolj poveže z vašo publiko.

2. Milijarde e-mailov je poslanih dnevno

Samo v letu 2019 je bilo vsak dan poslanih in prejetih 293,6 milijard e-mailov (Statista, 2020). Pričakujejo, da se bo ta številka do leta 2022 še povečala na 347,3 milijarde e-mailov dnevno (Statista, 2020). Ta statistika iz leta 2019 vam dokazuje ne le da trend oglaševanja preko e-maila ne bo hitro minil, ampak bo le še narasel.

Skozi leta se je izoblikovalo veliko novih načinov komunikacije. Kljub temu ostaja oglaševanje preko e-maila močno in nadaljuje z rastjo. S to statistiko v mislih je težko ignorirati potencial, ki nam ga ta oblika oglaševanja predstavlja.

3. E-mail dostavlja močen donos na investicijo (ROI)

Ni presenečenje, da je vračilo na investicijo ogromno glede na vsesplošno razširjenost in nezanemarljive prednosti e-mail oglaševanja. Dobro premišljena oglaševalska strategija vam bo doprinesla denar.

Za vsak investiran evro v e-mail oglaševanje lahko pričakujete povprečno vračilo v višini 42 € (DMA, 2019). Obstaja mnogo prednosti, ampak da vaše podjetje ostane stabilno, je ta najpomembnejša.

4. Uporaba e-maila za distribucijo vsebin

S tako močnim ROI, ni nobeno presenečenje, da je e-mail oglaševanje ena izmed najljubših metod za distribucijo vsebin oglaševalcev.

Zadnje statistike kažejo da 87 % oglaševalcev uporablja e-mail oglaševanje za razpršitev njihove vsebine (CMI, 2019). Zaradi tega je e-mail tretji najpopularnejši distribucijski kanal, takoj za družbenimi omrežji (91 %) in spletnimi stranmi podjetij ali njihovimi blogi (89 %).

E-mail oglaševanje prinaša ogromno prednosti  če ga oglaševalci ne uporabljajo samo organsko. Skoraj tretjina (32 %) se poslužuje tudi plačljivih sodelovanj, da lahko oglašujejo po partnerskih e-mail bazah.

E-mail je tako popularen med oglaševalci, da je odziv na njega najbolj pomembna statistika za oceno uspešnosti vsebin. Devet od desetih oglaševalcev trdi, da bolj upoštevajo odpiranje e-mailov, klike in prenose, kot merilo za oceno uspešnosti vsebine, kot pa oglede strani in analitike družbenih omrežij.

5. E-mail oglaševanje vam pomaga pri rasti podjetja

E-mail ostaja glavno vodilo za zadržanje kupcev in pridobitev novih pri malih in srednjih podjetjih. Po podatkih se 81 % podjetij še vedno zanaša na e-mail kot glavni kanal za pridobitev strank in 80 % za zadržanje le teh (Emarsys, 2018).

6. E-mail dobrodošljice imajo visoko razmerje odpiranja

Razmerje odpiranje je najboljši kazalnik uspešnosti vaše oglaševalske strategije. To vam pokaže koliko ljudi je odprlo vaš e-mail. Vsi si želimo, da je naša kampanja uspešna, ampak kakšen odstotek publike sploh odpre prejete e-maile?

Povprečno razmerje odpiranja e-mailov dobrodošlice je 82 % (GetResponse, 2017). To lahko uporabite v svoj prid, ko gradite kampanjo za rast publike. S tako velikim razmerjem odpiranja, lahko v tak e-mail vrinete kakšno uporabno in pomembno informacijo za katero menite, da bi bila stranki zanimiva.

7. Personalizacija dela čudeže z e-maili

Prejšnja statistika kaže, da je povprečno razmerje odpiranja vseh e-mailov 20,81 %. Če pa je e-mail personaliziran, boste videl neverjeten vpliv, ki ga povzroči. E-maili s personaliziranimi zadevami generirajo 50 % višje razmerje odpiranja. (Yes Lifecycle Marketing, 2019).

Torej, odličen oglaševalski nasvet bi bil, da prilagodite pozdrav in zadevo sporočila, da vsebujejo posamezna imena strank kadar pošiljate e-maile. Če je to za vas prevelik zalogaj, bi lahko poskusili e-mail personalizirati z imenom podjetja, industrije ali temo interesa.

8. Moč e-mailov o zapuščenih košaricah

Obvestilo o zapuščeni košarici je e-mail, ki se pošlje tistim strankam, ki nakupa niso dokončale. Veliko strank pusti izdelke ali storitve v nakupovalni košarici in zapusti stran brez, da bi dokončali nakup. Vaše podjetje lahko pridobi nazaj veliko potencialnih strank, če bi ven pošiljalo to obliko e-mailov.

Ali delujejo? Statistika je tu, da jih podpre. Če stranki pošljemo 3 takšne e-maile se nam število uspešnih transakcij poveča za 69 % v primerjavi s samo enim poslanim e-mailom. (Omnisend, 2018). Ta tip e-trgovinskega e-maila je eden najpomembnejših za povečanje prihodkov.

9. Interaktivni e-maili so pot naprej

Vaši e-maili morajo ustvariti interakcijo uporabnika. Nismo več v časih kjer je bilo vaše oglaševanje preko e-maila omejeno le na glasila. Oglaševalci iščejo boljšo interakcijo v obliki interaktivnih vsebin.

Poročila so pokazala, da dodajanje videa v vaš e-mail lahko poveča število klikov za 300 % (Martech Advisor’s 2017). To je še ena šokantna številka. Oglaševalci pogosto uporabljajo tudi sliderje, zložljive menije in GIF-e, da naredijo e-maile bolj zanimive strankam. Ampak ne pozabite, da morajo biti vse vsebine  prilagojene tudi mobilnim napravam.

10. Stranke vas rade slišijo

Če pogledamo s kakšno pogostostjo želijo stranke  prejemati  brandirane e-maile ugotovimo da jih 49 % trdi (Statista, 2017), da jih želijo prejemati na tedenski ravni. Ta statistika je zelo priročna če vas skrbi, da prepogosto pošiljate e-maile vašim strankam. Vaša publika vas rada sliši, in očitno so zadovoljni  kadar vas slišijo preko e-maila.

Oglaševanje preko e-maila je torej oblika marketinga, ki bo vedno bolj popularna, saj z njo dosežemo večje občinstvo z manj vloženega truda in denarja. Upoštevajoč, da je to trenutno tretji najpopularnejši distribucijski kanal vsebine in da z njim na zelo enostaven način ostanete v kontaktu s svojo skupnostjo vam torej definitivno priporočamo, da se ga poslužujete. Statistika vsekakor kaže več kot zadovoljive rezultate v njegov prid.

Scroll to Top